نصب دوربین مداربسته

شرکت خدمات شبکه نوین پویا نت علاوه بر فعالیت در زمینه های تخصصی خدمات شبکه‌ کامپیوتری و خدمات اتاق سرور، نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته در نصب و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته نیز افتخار ارائه راهکار های حرفه ای در نصب دوربین‌ مداربسته و همینطور پشتیبانی و نگهداری از شبکه آن در تمامی سازمان ها، شرکت ها، ادارات، کارخانه‌ ها، بیمارستان و فروشگاه ها و… را دارد. 

نصب دوربین مداربسته

خدمات دوربین مداربسته

فروش، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آنالوگ و AHD

فروش، نصب و راه اندازی مداربسته تحت شبکه IP

نصب دوربین مداربسته

خدمات نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته شرکت نوین پویا نت در تهران

یکی از فعالیت های مهم زیر مجموعه شرکت نوین پویا نت در کنار خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه، بخش ارائه خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته و یا سیستم‌ های حفاظت تصویری می باشد. کلیه خدمات نگهداری و پشتیبانی دوربین مداربسته با درجه یک ترین کیفیت به مشتریان به متقاضیان عرضه می شود. ما همواره تلاش می کنیم که مشتریان خود را همه جوره راضی نگه داریم و به همین علت تلاش کرده‌ ایم که خدمات جامعی را در این زمینه به مشتریان ارائه کنیم تا در آخر بتوانیم احتیاجات و کمبود های مشتریان خود را بر طرف سازیم.

بهترین برند های دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته سونی

دوربین مداربسته سونی

دوربین مداربسته سامسونگ

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هانیول

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته بوش

دوربین مداربسته پاناسونیک

دوربین مدار بسته خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

انتخاب دوربین مدار بسته خوب امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دقت کنید مشورت کردن با یک مشاور خوب و حرفه ای شما را خیلی زودتر به نتیجه مطلوب می رساند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی دوربین مدار بسته در سال های گذشته، اطلاع از این ویژگی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از مهم ترین معیار های انتخاب دوربین مدار بسته مطلوب به صورت زیر هستند:

۱ ) رزولوشن دوربین مدار بسته

مهم ترین نکته در انتخاب دوربین مناسب، رزولوشن و وضوح تصویر دوربین است. همیشه بالا ترین وضوح تصویر بهترین انتخاب نیست بلکه باید با توجه به طول و عرض محلی که نیاز به دوربین مدار بسته دارد، رزولوشن دوربین را انتخاب کنید. محل قرار گیری دوربین باید به گونه ای باشد که در صورت نیاز، چهره افراد به خوبی توسط دوربین پوشش داده شود. برای انتخاب دوربین باید به بودجه خود را هم در نظر بگیریم. هر چقدر رزولوشن دوربین بیشتر باشد، هزینه آن هم بالا تر خواهد بود.

۲ ) شرایط آب و هوایی محل نصب

قبل از انتخاب دوربین مناسب باید محل دقیق نصب دوربین را مشخص کنیم. اغلب دوربین ها در فضای داخلی و برخی دیگر در فضای بیرون نصب می شوند. از این رو باید کاملا با شرایط آب و هوایی و میزان رطوبت محل نصب هماهنگ باشند. در Data Sheet دوربین ها گستره دمایی مورد نیاز دوربین برای عملکرد مطلوب قابل مشاهده است. با توجه به تنوع آب و هوایی کشورمان، پیش از انتخاب هر دوربین باید این نکته را مد نظر داشته باشیم. چنانچه دوربین مداربسته با شرایط آب و هوایی محل شما سازگار نباشد، زود دچار مشکل شده و شما را به دردسر خواهد انداخت.

۳ ) اندازه دوربین

دوربین ها با توجه به کاربردشان در اندازه های مختلفی وجود دارند. کاربران می توانند با توجه به نیاز امنیتی و محل نصب آن ها، اندازه های مختلف دوربین ها را انتخاب کنند. برای مثال اگر از دوربین مداربسته در بیرون ساختمان استفاده می کنید بهتر است از دوربین بزرگ استفاده کنید تا علاوه بر تصویر برداری با کیفیت به لحاظ روانی، سارقان را از منطقه دور کند. در سویی دیگر اگر می خواهید دوربین مخفی نصب کنید باید از دوربین های کوچک تر استفاده کنید و محل نصب را به گونه ای انتخاب کنید تا دوربین جلوی دید افراد نباشد.

۴ ) مشاهده و مدیریت تصویر از راه دور

یکی از مشخصه های دوربین مداربسته در محصولات فرکو، امکان مدیریت و مشاهده تصاویر از راه دور است. تصاویر دوربین را می توان از طریق اینترنت و اپلیکیشن تلفن همراه از هر جای دنیا مشاهده کرد. شما می تواند تصاویر زنده و یا ضبط شده دوربین را از راه دور مشاهده کنید، بنابر این نیاز نیست در محل نصب دوربین حضور داشته باشید. برای مثال شما می توانید محل کار خود را با استفاده از دوربین مداربسته از درون خانه مشاهده کنید.

۵ ) دوربین دید در شب

از نظر برخی افراد اصلی ترین کار دوربین مدار بسته، تصویر برداری در طول شب است. بیشتر سارقین، شب را برای اعمال مجرمانه خود انتخاب می کنند. استفاده از دوربینی که بتواند در طول شب، جزئیات بیشتری را تصویر برداری کند می تواند، خیال کاربر را تا میزان زیادی راحت کند. دوربین دید در شب توسط LED های مادون قرمز در طول شب، نور مناسب برای تصویر برداری را در اختیار خواهد داشت. از لحاظ قیمتی، قیمت دوربین مدار بسته دید در شب نسبت به دوربین معمولی کمی بالا تر است.

مشاورین و متخصصین نوین پویا نت آماده خدمت رسانی به شما در زمینه نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته در تهران و سراسر کشور هستند.

دوربین مدار بسته سونی

شرکت سونی ارائه دهنده انواع محصولات امنیتی و دوربین های مداربسته مبتنی بر شبکه برای سیستم های نظارتی می باشد.

این محصولات عبارت اند از: دوربین های مداربسته تحت شبکه، ضبط کننده شبکه، مانیتور ها، لوازم جانبی، رمزگذار ها و نرم افزار های امنیتی.

دوربین مدار بسته سونی

دوربین های مدار بسته تحت شبکه سونی

سیستم مانیتورینگ تحت شبکه مقرون به صرفه با دوربین های تحت شبکه برای برنامه های امنیتی و نظارتی شامل انواع زیر می باشد:

دوربین های مینی دام (گنبدی)

با دوربین های مینی دام گنبدی سونی از دفاتر، کارخانه ها و اماکن عمومی نظارت و محافظت کنید.

دوربین های ثابت تحت شبکه

دوربین های مداربسته IP ثابت سونی با گارد محافظ برای استفاده در محیط های خارجی و داخلی.

دوربین های PTZ بزرگنمایی پان شیب

پوشش محل با دوربین های PTZ با کیفیت تصویر Full HD و قدرت بزرگ نمایی زیاد.

دوربین های مداربسته تخصصی

طیف وسیعی از دوربین های مداربسته تخصصی سونی وجود دارد.

مثلا دوربین تحت شبکه گنبدی که پوشش ویدیویی ۳۶۰ درجه ای را از یک دوربین با یک آدرس IP اختصاصی ارائه می دهد.

یا دوربین با حساسیت فوق العاده بالا که می تواند فیلم فوق العاده ای با جزئیات ۴K / 30fps را ضبط کند، حتی در شب و در محیط های کم نور.

نگهداری و پشتیبانی دوربین مداربسته

از اهداف اصلی شرکت نوین پویا نت در واحد پشتیبانی دوربین مداربسته مهارت، سرعت و دقت بالا در نصب، راه اندازی و پشتیبانی دوربین مداربسته، می‌باشد. کارشناسان متخصص پشتیبانی دوربین مداربسته نوین پویا نت همواره جوابگویی مشکلات و نیازهای مشتری در سریع ترین زمان ممکن هستند. متخصصان ما در کلیه بخش‌ها همواره سعی می‌کنند تا مشتریان را با ارائه خدمات کامل و جامع راضی نگه دارند. توجه ما به امنیت، کیفیت و همینطور قیمت مناسب در بخش راه اندازی، نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته است، کافیست یک تماس برقرار کنید.

نصب دوربین مداربسته

دوربین مداربسته چیست؟

در این روزها با پیشرفته شدن مشاغل، برخورداری از یک سیستم نظارت تصویری با توجه به قدرتی که به شما در نظارت بر محیط به صورت ۲۴ ساعته و جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی می دهد، به عضو بسیار مهم هر واحد صنفی یا مسکونی تبدیل شده است. در این جا قصد داریم به تمامی جزئیات خدمات شرکت نوین پویا نت در زمینه نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته بپردازیم. قطعا می توانیم شما را در انتخاب یک شرکت نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته خوب کمک کنیم.

انواع دوربین مداربسته

هر یک از انواع دوربین مدار بسته برای کار خاصی استفاده می شوند و کاربرد مخصوص به خود را دارد. آب و هوا، شرایط جوی، فرد یا افرادی که‌ مورد نظارت قرار میگیرند و موارد دیگر در انتخاب نوع آن تاثیر گذاراند. با توجه به نوع سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات نیز متفاوت اند و مدل های مختلفی دارند.

دوربین مداربسته بولت

این دسته معمولا برای محیط هایی استفاده می‌شود که قرار است فاصله طولانی تحت پوشش باشد که به شکل استوانه‌‌ ای و مخروطی است. عموما از این نوع دوربین‌ها بیشتر در محیط هایی استفاده می‌شود که امنیت خیلی ضروری و مهم است، مثل بانک ها و مراکز مهم دولتی.

دوربین مدار بسته روز و شب

این دسته قابلیت استفاده در طول روز و شب را دارا هستند. کیفیت تصویر ضبط شده در این نوع از دوربین ها در شب و در محیط های تاریک به مقدار قابل توجهی بالا می‌باشد. در این نوع دوربین شاهد کاهش یا افت کیفیت تصویر در شب را نخواهیم بود، زیرا در طراحی این نوع از دوربین ها از نور مادون قرمز استفاده نشده است.

دوربین مداربسته اسپید دام speed dome

این دسته قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای را دارا هستند. از دوربین های مداربسته اسپید دام در محیط‌هایی استفاده می شود که احتیاج به زاویه دید گسترده ای است. این نوع از دوربین ها از لحاظ شکل ظاهری به صورت گنبد یا نیم دایره است. زاویه دید دوربین به دلیل پوشش محافظ این نوع از دوربین ها مشخص نمی باشد.

دوبین مداربسته دام  dome

این دسته درست مانند دوربین مدار بسته اسپید دام هستند با این تفاوت که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ ای را دارا نیستند.

دوربین‌ های مداربسته مدل های مختلف دیگری هم دارند که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین مداربسته بی سیم
  • دوربین مداربسته پین هول
  • دوربین مداربسته حرارتی یا ترمال
  • دوربین مداربسته لنز فیکس
  • دوربین مداربسته لنز وریفوکال
  • دوربین مدا ربسته هوش مصنوعی
  • دوربین مداربسته شبکه‌ای
  • دوربین مداربسته با کیفیت اچ دی
  • دوربین مدار بسته ایندور و اوتدور
  • دوربین مداربسته چشم ماهی
  • و…

انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی

دوربین مداربسته آنالوگ

به زبانی ساده، دوربین مداربسته آنالوگ داده های دریافتی را به شکل آنالوگ به دستگاه ذخیره ساز ارسال می کند. در صورتی که نیاز به تماشای داده های دریافتی باشد می بایست از یک دستگاه مبدل، استفاده کرد. در چنین شرایطی از دستگاه های دی وی آر ( ذخیره ساز ) استفاده می شود که وظیفه دارند داده های دریافتی با عملیات ویژه به نمایش بگذارند و آن ها را ذخیره سازی نمایند. استاندارد تصاویر آن ها در دستگاه ذخیره ساز، به صورت PAL و NTSC می باشند در هنگام تنظیم می بایست به این موضوع دقت داشت. 

دوربین مداربسته آنالوگ، عملیات دریافت تصاویر و ارسال آن ها در بستر کواکسیال به دستگاه ذخیره ساز را انجام می دهد. دوربین مداربسته آنالوگ، از نظر سادگی شرایط خوبی دارد و به نوعی کم هزینه می باشد.

مزایای دوربین مداربسته آنالوگ

  • کنترل از راه دور از طریق انتقال تصویر.
  • سیستم ساده، پروسه نصب آسان، سریع و کم هزینه به طوری که نیاز به تخصص خیلی بالایی در اجرای آن نخواهد بود.
  • قیمت پایین تر به نسبت دوربین های مدار بسته تحت شبکه.
  • تنوع بالا در ابعاد و مدل دارند، همچنین در کیس های مختلف ارائه شده اند.
  • ارائه تصاویر در کم ترین پهنای باند.

معایب دوربین های آنالوگ

  • رزولوشن تصویر پایین.
  • عدم انتقال صدا و تصویر در یک کابل.
  • عدم دسترسی به منوOSD.
  • عدم انتقال تصویر و سیگنال های کنترلی دوربین اسپید دام (PTZ) در یک کابل.
  • برخی از دستگاه های ذخیره ساز آنالوگ، دارای قابلیتP2P نیستند.
  • دستگاه های ذخیره ساز آنالوگ، قابلیت تنظیم قابلیت های هوشمند، تشخیص چهره و… را دارا نمی باشند.
  • دستگاه های ذخیره ساز تکنولوژی آنالوگ، ظرفیت هارد کم تری را پشتیبانی می کنند لذا شما زمان کم تری از تصاویر از پیش ذخیره شده خواهید داشت.

دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته تحت شبکه به عنوان مثال دوربین آی پی (آی پی کمرا)، یک دوربین دیجیتال است که برای نظارت استفاده می شود و به آن سیستم نظارت تصویری تحت شبکه نیز گفته می‌شود. دوربین های تحت شبکهIP جانشینی برای دوربین مدار بسته آنالوگ (CCTV) هستند؛ که سال‌ هاست به طور گسترده استفاده می‌شوند. دوربین آی پی کمرا به جای نیاز به استفاده از شبکه اختصاصی، از شبکهIP محلی استفاده می کند، که دسترسی به اینترنت را نیز فراهم می کند. دوربین های تحت شبکه از پروتکل‌های استانداردIP مانند Motion JPEG ،MPEG یاH.264 برای انتقال تصویر دوربین استفاده می کنند.

سیستم امنیتی دوربین مدار بسته آی پی با داشتن ویژگی اضافی نسبت به سیستم امنیتی دوربین مداربسته سنتی، امنیت بهتری را فراهم می کند. دوربین هایIP سیگنال‌های ویدئویی با کیفیت بالایی ارائه می‌دهند و امکان انتقال سیگنال یا داده ها از طریق لینک اترنت شبکه را فراهم می کنند. دوربین تحت شبکه به دلیل همین کیفیت بهتر، ویژگی‌های اضافی و انعطاف پذیر بودن، به سرعت در حال محبوبیت در بین مصرف کنندگان است.

مزایای دوربین مدار بسته تحت شبکه

  • دوربین های شبکه انعطاف پذیری بالایی دارند و آن ها را می‌توان به راحتی در هر کجا از شبکه جا به‌ جا کرد.
  • از طریق دوربین های شبکه می‌توان از امکانات پردازش تصویر بر روی تصاویر استفاده کرد. پردازش هایی که روی تصویر انجام می شود به مدل دوربین و شرکت سازنده آن بستگی دارد.
  • از جمله پردازش‌های تصویر: تشخیص عبور از خط، تشخیص ورود و خروج از منطقه حفاظت شده، تشخیص صدای محیط، تشخیص چهره انسان و پلاک خودرو، تشخیص تجمع افراد، تشخیص ولگردی افراد، تشخیص پارک خودرو در مکان غیرمجاز، تشخیص دود و حرارت را نام برد.
  • امکان چرخش یا کنترل دوربین‌های زوم وPTZ با استفاده از تنها یک کابل شبکه (بدون نیاز به کابل برق و سیگنال) به وجود خواهد آمد.
  • در صورت داشتن قابلیتPOE می‌توان دوربین را از طریق کابل شبکه تغذیه نمود.
  • کیفیت تصویر دوربین‌های تحت شبکه به مدد فناوری‌های نوین به کار رفته، بسیار مطلوب تر از دوربین‌ های آنالوگ می باشد.

معایب دوربین مداربسته تحت شبکه

  • دوربین های مداربسته تحت شبکه از قیمت بسیار زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی بهره می برد. البته علت قیمت بالای این دوربین ها این موضوع است که این دوربین ها توانایی پردازش و ذخیره ی تصاویر را در خود دوربین دارند.
  • این دوربین ها (دوربین مداربسته تحت شبکه) این قابلیت را دارند تا علاوه بر انتقال تصاویر از طریق آی پی، تصاویر را از طریق سرور های اختصاصی خود با قابلیتp2p به نمایش گذارد.
  • دوربین تحت شبکه اطلاعات را بر روی شبکه عمومی جابه جا می کند و برخلاف دوربین های توربو اچ دی که این تصاویر را از طریق کابل ها و شبکه ی خصوصی انتقال می دهد میتواند توسط هکر ها مورد حمله قرار بگیرد.

آنچه در خرید دوربین مدار بسته باید بدانیم!

از لحاظ شکل دوربین، دوربین ها به موارد زیر دسته بندی می شوند که هر کدام برای کار خاصی استفاده می شوند و کاربرد مخصوص به خود دارند:

دوربین های مادون قرمزir، دوربین های دام، دوربین های صنعتی یا بولت دوربین های اسپید دام آب و هوا، شرایط جوی، فرد یا افرادی که‌ مورد نظارت قرار می گیرند و موارد دیگر در انتخاب شکل و نوع مؤثر هستند. 

از‌ بابت سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات نیز متفاوت اند و انواع مختلفی دارند.

نصب دوربین مدار بسته آنالوگ چیست؟

دوربین صدا و تصویر را‌ از طریق کابل به دستگاهDVR منتقل می کند و دستگاه آن را‌ به نماشگر ها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد.

نصب دوربین انتخاب برند برای هر کالایی عامل مهم در‌ خرید است؛ نصب دوربین نیز مانند کالا های دیگر برند های مطرحی در دنیا دارد. دوربین های مدار بسته امنیتی به دو دسته ثابت یا فیکس وPTZ تقسیم می شوند.

برای نظارت بر نواحی خاص از نصب دوربین‌ ثابت استفاده می شود و این دوربین ها قابلیت چرخش ندارند.

نصب دوبین هایPTZ مناسب نواحی وسیع هستند و قابلیت بزرگ نمایی تصویر، چرخش به بالا، پایین و چپ و راست دارند.

چرا باید از دوربین مدار بسته استفاده کرد؟

استفاده از یک سیستم دوربین مدار بسته در حفظ امنیت اموال و دارایی‌ های ما بسیار ضرورت دارد. از طریق دوربین مدار بسته، ما قادر به بررسی فعالیت‌ های جاری در ملک خود و همچنین اتفاقاتی که در گذشته افتاده است هستیم.

در محیط کار، استفاده از دوربین مدار بسته باعث می شود تا بتوان به طور دائم فعالیت کارمندان و طرز رفتار و عملکرد آن‌ ها را مشاهده کرد. استفاده از سیستم امنیتی در منزل هم بسیار مهم است.

فرض کنید از سر کار به خانه بازگشته‌ اید و می خواهید چک کنید که آیا در ساعت‌ های گذشته کسی وارد منزل شما شده است یا نه. بنابر این تنها راه حل شما، استفاده از دوربین مدار بسته است. با این کار، اگر هرگونه حادثه بدی در ملک شما اتفاق افتاده باشد، قادر به شناسایی مجرمان احتمالی خواهید بود.

به غیر از این، حتما تا به حال کلیپ‌ های ضبط شده‌ ی کوتاهی از دوربین‌ های مدار بسته‌ی بانک‌ ها یا دیگر ارگان‌ ها را در تلویزیون یا شبکه‌ های اجتماعی دیده‌ اید؛ به عنوان مثال مجرمانی که بدون اطلاع از وجود یک دوربین مدار بسته‌ ی مخفی در حال دزدی یا انجام جنایت در مکانی خاص هستند.

همچنین اگر از یک پرستار بچه برای نگهداری کودک خود استفاده می کنید، شما می توانید با استفاده از دوربین مدار بسته، به طور دائم از نحوه رفتار او با فرزند دلبندتان مطلع شوید.

یکی دیگر از موارد لزوم استفاده از دوربین مدار بسته، توانایی این دوربین ها در کشف جرم و شناسایی مجرمان است. شما می توانید چهره‌ ی دزدان احتمالی را با استفاده از این دوربین ها مشخص کرده و از فیلم های ضبط شده استفاده کنید.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته

  1. امنیت.
  2. پوشش کامل محیط.
  3. اجرای قانون و جلوگیری از وقوع جرم.
  4. کنترل و مدیریت شهری.
  5. هوشمند سازی.
  6. هزینه.
نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته

راه اندازی و نصب دوربین مداربسته اگر اصولی انجام نشود، باعث بروز خرابی در دوربین و همینطور مشکلات دیگر می شود. شرکت نوین پویا نت با سال ها تجربه در زمینه نصب و پشتیبانی دوربین‌ مداربسته آماده ارائه خدمات نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته به تمامی سازمان ها، شرکت ها، مراکز دولتی و خصوصی و… می باشد.

در اینجا مراحل نصب دوربین مداربسته را به اختصار نام بردیم:

  1. انتخاب مناسب ترین دوربین با توجه به میزان نیاز.
  2. جانمایی و انتخاب محل نصب دوربین.
  3. بررسی نوع کابل مورد نیاز و امر کابل کشی.
  4. متصل کردن دوربین به شبکه.
  5. اتصال دوربین به وای فای.
  6. تنظیمات نرم افزاری مدار دوربین مداربسته.
  7. تست کردن دوربین نصب شده.
 
سوالات متداول:

هزینه نصب دوربین مداربسته در شرکت نوین پویا نت چقدره؟

تعرفه نصب دوربین مداربسته در ۱۴۰۰ در شرکت نوین پویا نت با توجه به تعداد دوربین ها، متراژ کابل کشی، ارتفاع نصب دوربین و هزینه داکت کشی محاسبه می شود.

یک نصاب دوربین مداربسته خوب از کجا پیدا کنیم؟

با برقراری تماس با تیم نوین پویا نت از طریق شماره موجود در سایت، ما نیرو های تکنسین فنی اجرایی حرفه ای و با تجربه شرکت نوین پویا نت را سریعا به مکان مورد نظر  اعزام خواهیم کرد.

خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته نوین پویا نت:

  • بازدید و نصب دوره ای کارشناسان جهت بررسی مشکلات و ارائه راهکار.
  • تنظیم و بروز رسانی لایسنس.
  • تعویض تجهیزات دارای گارانتی.
  • عیب یابی و تعمیر و تجهیزات.
  • بکاپ گیری از‌ اطلاعات مربوطه.
نصب دوربین مدار بسته

چگونه به دوربین مداربسته وصل شویم؟

صاحبان شرکت ها، خانه ها و انواع مشاغل دوربین مداربسته نصب می کنند تا محیط خود را در برابر خرابکاران و متجاوزان حفاظت کنند.

امروزه به لطف وجود اینترنت کاربر میتواند حتی زمانی که در مانیتورینگ ساختمان یا شرکت خود نیست به صورت لحظه ای و زنده تصاویر دوربین های نصب شده خود‌ را‌ ببیند و کنترل کند.

روش انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل

برای انتقال تصاویر دوربین مدار بسته روی موبایل، نرم افزار های زیادی در دسترس هستند اما باید نرم افزار هایی استفاده شود که با دستگاه مربوطه همخوانی داشته باشد. بعد از نصب نرم‌ افزار باید اقدامات زیر را‌ انجام دهید.

قدم اول

وصل کردن دستگاهDVR به صفحه‌ نمایش است که با کمک کابلDGA و یاHDMI انجام می شود.

قدم دوم

تنظیم کردن دستگاه DVR می باشد. برای این کار باید به قسمتsettings و یاconfiguration مراجعه کرده، دستگاه سربرگnetwork را‌ باز کرده و سپس گزینهobtain an address automatically را غیرفعال کرده، سپسIP را وارد می کنیم بعد از اضافه کردنIP اینترنت خود، apply یا گزینهsave را انتخاب می کنیم سپس دستگاه را‌ یک‌ بار خاموش‌ کنید.

قدم سوم

تنظیمات مربوط به روتر دستگاهDVR می‌باشد.

برای این کار سیستم کامپیوتر رو روشن کرده و با استفاده ازWIFI و یاLAN به اینترنت وصل شوید، با استفاده از مرورگر اینترنت آدرسIP را‌ در نوار آدرس بنویسید.

جهت فعال کردن صفحه روتر به رمز عبور و نام کاربری نیاز دارید. برای بدست آوردن این اطلاعات باید به قسمتport forwarding بروید، گزینهadd new را‌ بزنید و اطلاعات را وارد کنید. بعد از انجام دادن مراحل بالا تصویر دوربین مداربسته را روی صفحه نمایش می بینید.

کامپیوتر خود را خاموش‌ کنید، موبایل خود را‌ به شبکه اینترنت وصل کنید و نرم افزار مربوطه را نصب کنید. بعد نصب برنامه نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید، بعد اتمام این مراحل تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی موبایل خود مشاهده می کنید.

نحوه منتقل کردن تصاویر دوربین مداربسته روی لپ تاپ و کامپیوتر

در دوربین های آنالوگ قابلیت وصل کردن مستقیم دوربین ها به کامپیوتر امکان پذیر نیست و باید به طور غیر مستقیم وصل شود.

برای وصل کردن دوربین به کامپیوتر باید از دستگاهDVR استفاده کرد، که در ادامه به آن می پردازیم.

مراحل وصل کردن دوربین به کامپیوتر

برای اتصالcctv آنالوگ به کامپیوتر و لپ تاپ ابتدا باید دستگاهDVR را روشن نمایید.

پس از آن با استفاده از مانیتوری که به آن وصل است، به منوی آن دسترسی پیدا کنید. منوی اصلی باید قسمت شبکه یاnetwork را پیدا کرده و انتخاب نمایید.

بعد از وارد شدن به منوی شبکه بایدIP یا شناسه دوربین خود را تنظیم نمایید.

آدرس وارد شده برای تایید شدن باید دارای ویژگی هایی باشد؛ به عنوان مثال محدوده این شناسه باید محدوده شبکه اصلی بوده و قسمت آخر آن با هیچ یک از تجهیزات موجود شبکه نباید مشابهت داشته باشد.

بعد از این که تنظیمات شناسه صورت گرفت، آدرس انتخاب شده باید یادداشت گردد.

سپس به صورت مستقیم و یا از طریق سوئیچ، دستگاه دی وی آر باید با استفاده از کابل شبکه به کامپیوتر وصل شود.

پس از اتصالDVR به کامپیوتر باید در مرورگرInternet Explorer را باز کنید و در نوار آدرس، شمارهIP دستگاهDVR را وارد نمایید.

پس از وارد کردن آدرس شناسه پنجره ای باز می شود که باید در آن رمز عبور و نام کاربری وارد شود.

در این قسمت باید یوزر پسوردی را که برای ورود به دستگاه دی وی آر وارد می کردید، وارد نمایید.

بعد از اینکه نام کاربری و رمز عبور را وارد کردید پیامی برای شما به عنوان فعال نمودنActiveX نمایان می شود که با کلیک کردن روی آن، این گزینه فعال خواهد شد.

در انتها باrefresh کردن صفحه مرورگر، تصاویری که توسطccvt دریافت می شوند قابل مشاهده بر روی کامپیوتر خواهند بود.

مشاورین و متخصصین نوین پویا نت آماده خدمت رسانی به شما در زمینه نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته در تهران و سراسر کشور هستند.