خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه و‌ سخت‌ افزار یا به‌ عبارتی نگهداری‌ شبکه‌ کامپیوتری، مهم ترین‌ فعالیت شرکت نوین پویانت در زمینه شبکه‌ می باشد. پشتیبانی‌ و‌ نگهداری شبکه‌ کامپیوتری در حال‌ حاضر اصلی‌ ترین نیاز تمامی‌ شرکت ها، مؤسسات، هتل ها، سازمان ها، آموزشگاه ها، کارخانه ها و… در حوزه انفورماتیک است.

رشد و به روز شدن فناوری‌ اطلاعات در همه ی حوزه های کسب‌ و‌ کار باعث شده است تمامی محیط های تجاری، آموزشی، صنعتی، اداری و‌… نیاز مبرم و شدیدی در زمینه پشتیبانی‌ کامپیوتر، نصب‌ و‌ راه اندازی انواع‌ تجهیزات‌ و سرویس های مرتبط با آن احساس کنند. کارشناس پشتیبانی تصمیم می گیرد چگونه سیستم ها را ارتقاء دهد.

بهتر است بدانید…

زمانی که یک‌ شرکت یا سازمان، زیر ساخت ارتباطی خود‌ را ارتقاء می دهد و‌ یا چند سیستم جدید نصب‌ و راه اندازی می کند، کاری‌ است که یک کارشناس حتماً باید آن را مدیریت کند این‌ کار یک کار تخصصی است که‌ پشتیبانی شبکه نیازمند دانش‌ به روز و آگاهی بالا است.

چه زمانی به پشتیبانی شبکه نیاز دارید؟

• زمانی که از پیمانکار فعلی رضایت ندارید. 
• اگر در ارسال و دریافت ایمیل مشکلات جدی دارید.
• هنگامی که چشم انداز روشنی از بخش IT شرکت ندارید.
• اگر سرعت شبکه پایین است و یا دائما قطع و وصل می شود.
• هنگامی که اختلالات اینترنتی دارید و شرکت اینترنتی پاسخگو نیست.
• اگر دستگاه فکس، اسکنر و پرینتر شما خراب شده و دچار مشکل شده اید.
• زمانی که اطلاعات شبکه به صورت پراکنده روی سیستم ‌ها قرار گرفته است.
• اگر در خصوص امنیت اطلاعات اطمینان کافی ندارید و نگران امنیت داده‌ های سازمان هستید.
• برخی از سخت افزار ها و نرم افزار ‌های شرکت به مشکل خورده ‌اند و کار برای زمان دیگری به تعویق افتاده است؟
• زمانی که شرکت ‌های نرم افزاری پاسخ درستی برای حل مسائل نمی دهند.

اگر نیاز ها و دغدغه‌ های شما شامل موارد بالا نیز می‌ باشد، به تعویض پیمانکار فعلی خود یا به خدمات یک شرکت پشتیبانی کار درست مانند شرکت نوین پویانت نیاز دارید. فقط قسمتی از مشکلاتی که شرکت ‌ها به ما اعلام می کنند شامل موارد گفته شده است. ما با ارائه پشتیبانی شبکه مشکلاتشان را به حداقل می رسانیم و یا به طور کامل رفع می کنیم. ما خود را مسئول می‌ دانیم تا دغدغه ‌ی کارفرما را از بابت مشکلات شبکه ‌ای و کامپیوتری به حداقل برسانیم.

مراجعه حضوری نامحدود

پشتیبانی نامحدود

ریموت نامحدود

مشاوره رایگان

چرا نوین پویانت؟

• ۱۰ سال سابقه کاری حرفه ای.
• تنوع بالا مشتریان طرف قرارداد.
• تلاش زیاد در کسب رضایت مشتری.
• تنظیم قرارداد با توجه به نیاز مشتری.
• مستند سازی اطلاعات مورد نیاز کارفرما.
• ارائه مشاوره درباره بهینه سازی سیستم.
• بازدید دوره‌ ای و پشتیبانی شبکه در زمان مناسب.
• مسئولیت پذیری و داشتن تعهد کاری نسب به کارفرما.
موارد بالا باعث شده مشتریان با رضایت از خدمات اراده شده به همکاری با ما ادامه دهند.

اصل اول در نوین پویانت رضایت کارفرما است که بدون شک دلیل اصلی پیشرفت ما در سال های گذشته تا به امروز بوده است.

چرا پشتیبانی شبکه مهم است؟

همه تجهیزات سخت افزاری و نرم‌ افزاری که در شبکه استفاده شده اند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به روز رسانی و عیب یابی شوند. اگر در محل کارتان یک شبکه راه‌ اندازی کردید و از آن برای ارتباط بین کارمندان و مشتریان به منظور سرعت بخشیدن به کار ها استفاده می کنید، پس باید مفهوم خدمات پشتیبان شبکه را به درستی درک کنید و به خوبی متوجه شوید که قطعی ارتباط بین سیستم ‌ها به قطع ارتباط بین کلیه دفاتر، مشتریان و پرسنل منجر می شود. 
بنا بر این با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی قطع شبکه پیشگیری می کنید، یا به اصطلاح علاج واقعه را قبل از وقوع انجام می‌ دهید. شرکت نوین پویانت با سابقه‌ ای درخشان در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر، بیشتر از ۱۰ سال است که خدمات نگهداری از انواع شبکه های کامپیوتری را ارائه می ‌دهد.

پشتیبانی شبکه

پشتیبانی ‌سخت افزار‌ شبکه:

خدمات پشتیبانی‌ شبکه و سخت افزار، شامل نگهداری از کلیه تجهیزات‌ سخت افزاری در حوزه‌ IT مانند تجهیزات‌ پسیو‌، روتر، رک، سوئیچ، سرور ها، سیستم های‌ کامپیوتری و تجهیزات‌ اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… می باشد.

  • نصب و ارتقاء تجهیزات‌ سخت‌ افزاری‌.
  • عیب‌ یابی و رفع خرابی تجهیزات‌ سخت افزاری‌.
  • عیب‌ یابی و رفع خرابی زیر ساخت و‌ پسیو‌.
  • ارائه مشاوره‌ آنلاین جهت‌ خرید‌ تجهیزات و‌ زیر ساخت ها.
  • مانیتورینگ تجهیزات سخت‌ افزاری‌ به صورت آنلاین و لحظه ای.
  • بازدید های دوره ای برای مراقبت و پیشگیری از خرابی تجهیزات‌.

پشتیبانی نرم افزار شبکه:

خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه می باشد که شامل نگهداری از نرم افزار ها و بک آپ گیری و پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات و نرم افزار های موجود و همچنین مستند سازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می باشد.

  • نصب و آپدیت ویندوز سرور.
  • رفع ایرادات احتمالی نرم افزار ها.
  • نصب و ارتقاء نرم افزار های شبکه.
  • نظارت بر امنیت تمامی سیستم ها، به ویژه اینترنت.
  • پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات و دیتا های شرکت.
  • پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات شبکه های کامپیوتری.

تماس با مشاوران نوین پویانت

کارشناسان نگهداری شرکت نوین پویانت مناسب ترین قیمت‌ پشتیبانی شبکه‌ کامپیوتری را‌ با بهینه ترین راهکار در‌ صرفه جویی‌ زمان به شما پیشنهاد می دهند. در صورت نیاز جهت دریافت‌ مشاوره‌ رایگان برای ارائه‌‌ پشتیبانی در‌ تهران و‌ همچنین اطلاع از مبلغ قرارداد ها می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات پشتیبانی شبکه

پشتیبانی، از کلیدی ترین و‌ مهم ترین فعالیت‌‌ های شرکت های ارائه دهنده می باشد. برخی از خدمات شرکت نوین پویانت شامل موارد زیر است:

  • پشتیبانی شبکه و نگهداری.
  • مشاوره‌ آنلاین.
  • نصب و راه اندازی.
  • سخت افزاری و نرم افزاری.
  • نگهداری از سرور ها.
  • نصب دوربین‌ مدار بسته.

پشتیبانی خدمات ‌تحت‌ شبکه را‌ با مناسب ترین قیمت‌ و بالا ترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. موارد نام برده شده در‌ بالا، شامل طیف گسترده ای می باشد، استفاده از آن ها موجب پیشگیری یا برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در‌ این زمینه می شود.

پشتیبانی شبکه‌ کامپیوتری و اتاق سرور یک خدمات پیشگیرانه است!

پشتیبانی شبکه

مانیتورینگ شبانه روزی تجهیزات و‌سرویس‌های‌شبکه

پشتیبانی شبکه

حضور فعال و زمان بندی شده در محل

پشتیبانی راه دور به‌صورت ریموت و‌تلفنی

راهنمایی استراتژی و مشاوره مدام

پشتیبانی شبکه

بازدید رایگان زیرساخت شبکه

پشتیبانی شبکه

نرم افزار اداری

پشتیبانی شبکه

سخت‌ افزار بدون محدودیت

پشتیبانی شبکه

نگهداری‌ به صورت زمان بندی شده

اولویت شرکت نوین پویانت نگهداری‌ و پشتیبانی شبکه در‌ سریع ترین زمان و بالا ترین کیفیت استاندارد می باشد.

همچنین آرامش خاطر و حس اطمینان، امنیت هنگامی که شما با کارشناسان با تجربه شروع به همکاری می کنید با اطمینان خاطر، اطلاعات شبکه خود را‌ در یک مکان امن ذخیره و آن را به طور فیزیکی ایمن نگه می دارید.

ما معتقدیم که خدمت‌‌ رسانی سریع با‌ مناسب ترین تعرفه در این بخش مهم ترین فاکتور هایی است که برای شرکت ها اهمیت فراوان دارد. 

خدمات پشتیبانی شبکه

ما‌ متخصصان‌ IT را استخدام می کنیم که دارای سالیان زیادی تجربه تخصصی در‌ زمینه خدمات پشتیبانی شبکه دارند که با دارا بودن بهترین‌ تجهیزات فنی در این حوزه، برنامه ریزی شده را به شما ارائه دهند.

با توجه به گستردگی کار نوین پویانت، علاوه‌ بر مشاوره شبکه، نصب‌ و راه اندازی، نصب‌ و راه اندازی از سیستم تلفن ویپ، سیستم برق اضطراری UPS و سیستم دوربین‌ مدار بسته از‌ جمله خدماتی است که‌ بنا به درخواست مشتریان انجام می‌ شود.

خدمات پشتیبانی شبکه

چگونه مناسب ترین تعرفه‌ پشتیبانی و نگهداری‌ را انتخاب کنیم؟

این پشتیبانی نه تنها بر کل اینترنت، بلکه در تنظیم و مدیریت شبکه‌ که آن را تشکیل می دهند نیز تمرکز دارد. برای تمامی کسب و کار ها وجود کامپیوتر ها امری حیاتی است، بنا بر این هزینه برای این سیستم ها امری مهم و ضروری است. شما می توانید با‌ انتخاب مناسب ترین تعرفه ی هزینه‌ نگهداری‌ کامپیوتر، مشکلات خود را بر طرف کنید و در هزینه‌ کردن حل مشکلات سیستم های کامپیوتری صرفه جویی کنید.

با بستن قرارداد می توانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفه جویی کنید هم می توانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و مشکلات وقت گیر جلوگیری نمایید.

اگر شما پشتیبانی ‌به صورت ماهیانه هزینه کنید برای پشتیبانی نگهداری کامپیوتر ها، سرور های شرکت یا سازمان خودتان به طبع آن کمتر دچار خرابی سیستم ها سرور ها می شوید چرا که بدون نظارت و مدیریت باعث خرابی هایی می شود که باید هزینه ی بالایی کنید تا سیستم به روال طبیعی برگردد. شاید در نگاه اول هزینه ها بنظر زیاد باشد اما شما می توانید با توجه به نرخ هزینه ها هر ماه این هزینه ها را پرداخت کنید تا دیگر برای خرابی های بیشتر مواجه نشوید.

این‌ خدمات‌:

  • برای مشخص‌ کردن تجهیزات‌ و سیستم‌هایی که نیاز به پشتیبانی دارند.
  • تعیین نوع خدمات درخواستی در زمینه نگهداری‌.
  • مشخص نمودن تعداد دفعات بازدید کارشناس از محل شرکت در یک ماه.
  • جهت تعیین مدت زمان حضور کارشناس در هر نوبت مراجعه حضوری.

شرکت نوین پویانت یکی از بهترین ارائه دهنده های شبکه در تهران است که با داشتن تعرفه های مناسب این اطمینان را به مشتریان می دهد که تمام هزینه های اجرایی مقرون به صرفه است و شما را‌ از دادن هزینه های گزاف باز می دارد، تمامی متخصصان این مجموعه با سرعت، عملکرد امنیت این تجهیزات و سرویس های شما را نظارت می کنند.

پشتیبانی شبکه

خدماتی که کارشناسان ما در‌ بخش خدمات پشتیبانی شبکه برای رفع ایراد ها و مشکلات شما ارائه می دهند، معمولاً مانند ۴ روش زیر انجام می شود:

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی‌ شبکه به مشتریان

۱- به صورت تلفنی:

بعضی از مشکلات می بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام شود و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات، می توانند شما مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند.

۲- از راه دور به صورت ریموت:

در این روش کارشناسان ما برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم افزار های ریموت کنترل که مخصوص این کار هستند مشکل کاربر را به طور مستقیم‌ آنلاین حل کنند.

۳- به صورت حضوری:

در بسیاری‌ مواقع لازم است تا کارشناسان شبکه ما به صورت حضوری در محل اقدام به ارائه خدمات نمایند و مشکلات کاربران را به صورت حضوری بر طرف نماید.

۴- از راه دور از طریق سیستم تیکتینگ:

در این روش مشتریان، مشکلات (نرم افزاری، سخت‌افزاری و…) خود را‌ از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در‌میان می گذارند و کارشناسان ما نیز در سریع ترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آن ها خواهند بود.

شرکت نوین پویانت در‌ تهران و‌ کلیه شهر های ایران آماده عقد قرارداد در حوزه‌ IT است. ارائه IT در‌ قالب قرارداد های مشخص و به صورت سالیانه صورت می گیرد.

این قرارداد ها متناسب نیاز و‌ تقاضای شما برای پشتیبانی و‌ نگهداری سیستم های کامپیوتری، تجهیزات اداری و‌ تعمیر و‌ نگهداری‌ با در نظر گرفتن هزینه های جانبی، بهترین مبلغ قرارداد را به شما ارائه می‌ دهند.

به طور کلی شرکت چهار نوع قرارداد IT، در این زمینه ارائه می دهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر ۴ نوع باشد، در زیر به چهار نوع نمونه قرار داد‌ اشاره شده است.

خدمات پشتیبانی شبکه

۱_ قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه نگهداری سیستم های کامپیوتری:

شرکت یا سازمان شما، ممکن است مجموعه ای‌ از ماشین های پیچیده مثل پرینتر اسکنر و فکس باشد، که به طور همزمان با دیگر دستگاه ها ارتباط برقرار می کنند.

تعمیر و‌ نگهداری سیستم‎ های کامپیوتری به صورت منظم می تواند مشکلات بزرگ را از شما دور نگه دارد.

کارشناسان‌ IT می دانند که بدون‌ تعمیر مناسب، کسب و کار شما قادر نخواهد بود به درستی کار کند.

با توجه به اهمیت نظارت و نگهداری‌، شرکت این امکان به شما می دهد که بخواهید تعمیر و نگهداری سیستم های کامپیوتری خود را به شرکت واگذار کنید.

۲_ قرارداد پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات‌ اداری:

در این نوع قرارداد نگهداری از تجهیزات اداری اعم از پرینتر، اسکنر و‌… اهمیت بیشتری برخوردار است. تکنسین های کامپیوتر مسئول ارائه سرویس و نگهداری از تجهیزات اداری به شرکت ها، سازمان ها، ادارات و کارخانه ها هستند، به این دسته‌ در اصطلاح خدمات HelpDesk می گویند.

۳_ قرارداد خدمات پشتیبانی‌:

این نوع قرارداد برای ارائه بهترین خدمات تخصصی و حرفه ای در زمینه تجهیزات شبکه‌ و نرم افزار های مرتبط با آن متمرکز می باشد. در قرارداد از نظر فنی در سطح بالا تری نسبت به سایر قرارداد ها ارائه می گردد. متخصصین نوین پویانت در تهران که در این زمینه خدمت رسانی می کنند، کارشناسانی با تجربه بالا می باشند.

در ادامه به ۵ مورد اصلی اشاره می شود:

  • خدمات‌‌ نگهداری زیر ساخت.
  • جهت پشتیبانی امنیت.
  •  برای پشتیبانی و نگهداری از سرویس ها و نرم افزار ها.
  • نگهداری و پشتیبانی از سرو ها و تجهیزات اتاق سرور.
  • انجام خدمات‌‌ پشتیبانی سیستم های مانیتورینگ.
 

۴_ قرارداد نگهداری از سیستم های حفاظتی و‌ نظارتی:

این نوع قرارداد در واقع ترکیبی از بهترین خدمات‌ تخصصی سیستم های کامپیوتری است. البته در این نوع نمونه قرارداد، سرویس و نگهداری کامپیوتر ارائه می گردد. برای مثال: پشتیبانی‌ تجهیزات دوربین مداربسته تحت شبکه، نگهداری دستگاه های الکترونیکی مانند سیستم های هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب، برق اضطراری UPS و … هستند. در واقع این تمامی نیاز های‌ IT را در سطوح مختلف تحت پوشش خود قرار می دهد.

خدمات پشتیبانی شبکه

حالت های حضور کارشناس در محل مشتری

ساعت های حضور کارشناس در محل مشتری در تمامی قرارداد های فوق، بسته به نوع قرارداد به شکل های مختلفی انجام می شود:

حالت ۱ – کارشناس جهت رفع مشکل:

در این حالت کارشناس صرفاً زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می گردد.

حالت ۲ – کارشناس  مقیم نیم روز:

در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان بندی مشخص، حداقل یک روز در هر ماه حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر مشکلی وجود نداشته باشد.

حالت ۳ – کارشناس مقیم تمام وقت:

در این حالت کارشناس مانند یک کارمند در‌ محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روز های کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد. هر سه حالت کارشناس بر اساس شرایط و ضوابط قرارداد ممکن است هر هفته یک نوبت یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. در نهایت بسته به انتخاب حالت های حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه همچنین نوع قرارداد، هزینه ها نیز تغییر خواهد کرد.