خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه

تمامی فعالیت های نرم افزاری که برای تنظیم و پیاده سازی کامل یک شبکه به آن نیاز خواهیم داشت، خدمات اکتیو شبکه گفته می شود. برخی از این خدمات مانند نصب آنتی ویروس شبکه، پیاده سازی تجهیزات شبکه و… می باشد. شرکت نوین پویا نت در زمینه خدمات اکتیو شبکه در تهران و سرار دنیا آماده خدمت رسانی به شما است.

خدمات اکتیو آخرین مرحله از راه اندازی یک شبکه کامپیوتری می باشد که تمامی اهداف و نیاز های ما در این مرحله برآورده می شود. پس از راه اندازی و تنظیم دستگاه های موجود، شبکه قابل استفاده می باشد.

به طور کلی خدمات شبکه به دو بخش خدمات اکتیو و خدمات پسیو تقسیم می شود. خدمات اکتیو قسمتی از خدماتی می باشد که به خدمات زیر ساختی مربوط نمی شوند.
اکتیو (Active) به معنای به معنای فعال بودن جریان برق در قطعه مورد نظر شبکه است، لذا به خدماتی که روی این قطعات فعال، انجام می شوند، خدمات اکتیو شبکه می گوییم.

اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگوییم به مجموعه فعالیت های نرم افزاری که روی تجهیزات سخت افزاری برای فعال کردن شبکه اعمال می‌شود می گویند.

راه اندازی مجموعه خدمات پسیو نمی توانند به تنهایی برای سازمان یا شرکت ها کافی باشد و حتما باید خدمات اکتیو پیاده سازی شود تا بتوانیم بهترین استفاده را از این خدمات ببریم.

امروزه به اشتراک گذاری اسناد و مدارک در هر سازمان های کوچک و بزرگ بسیار مورد نیاز می باشد. به طور کلی برای اشتراک گذاری، شما نیازمند بستر شبکه می باشید. امروزه بستر شبکه در هر سازمانی، بسیار مهم است.
خدمات اکتیو شبکه به مجموعه ای از فعالیت ها اطلاق می شود که بعد از مراحل اجرای زیر ساخت (کابل کشی ، آرایش رک و …) برای استفاده از تجهیزات شبکه باید انجام شود تا تجهیزات شبکه مورد نیاز امکان سنجی شده و پس از خریداری بهترین کارایی را برای مشتریان عزیز داشته باشد.

مراحل اجرای خدمات اکتیو

نصب و اجرای خدمات اکتیو شبکه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. مراحل اجرای خدمات اکتیو از بررسی اولیه تا پشتیبانی را در قسمت پایین به اختصار توضیح دادیم.

بررسی اولیه و نیاز سنجی

اولین امر هنگام پیاده سازی اکتیو شبکه، بررسی اولیه و نیاز سنجی است. این مرحله نیاز است که اکتیو کار شبکه به طور دقیق بررسی کند سپس با آنالیز کامل خدمات اکتیو شبکه را پیاده سازی کند.

آینده نگری در عرضه خدمات شبکه

هدف از آینده نگری، پیش بینی کردن آینده و داشتن دید حرفه ای به ارائه خدمات شبکه است، کمتر شرکتی دید بلند مدتی به ارائه خدمات خود دارند. تصور کنید یک شبکه پس از راه اندازی احتیاج به ایجاد کردن یک کلاینت جدید داشته باشد، فکر کنید که راه اندازی خدمات آنتی ویروس در شبکه نیاز باشد که چند ماه دیگر برای یک کلاینت دیگر هم راه اندازی شود، حال آیا به درستی به پیش بینی رابطه با یک الی دو سال آینده این شبکه فکر شده؟ آیا این شبکه به زودی احتیاج دیگری نخواهد داشت؟ وجود آینده نگری در ارائه خدمات شبکه باعث می‌شود که از اتلاف هزینه هنگام پیاده سازی دوباره شکبه جلوگیری شود.

اجرای خدمات

این مرحله با توجه به نیاز های شبکه و خواسته‌های سازمان یا شرکت، اقدام به اعمال خدمات می کند. در صورتی که به خدمات اکتیو شبکه نیاز دارید کافی است با شماره های موجود در سایت نوین پویا نت تماس حاصل فرمایید.

کیفیت سنجی خدمات

بعد از اعمال کردن و ارائه خدمت نوبت به بررسی کیفیت می رسد، متخصصی که بعد از ارائه خدمات اکتیو شبکه خود شروع به تست و بررسی میزان کیفیت خدمات خود نمی کند نمی تواند به عنوان بهترین شرکت ارائه خدمات شبکه شناخته شود.

پشتیبانی از خدمات ارائه شده

گروه فنی مهندسی نوین پویا نت با تجربه طولانی در ارائه خدمات شبکه، کلیه خدمات خود را در طی یک سال پشتیبانی می کند. عدم عرضه خدمات پشتیبانی در زمان نصب خدمات و پس از آن می تواند مشکلات زیادی را برای شبکه و کلاینت های موجود در شبکه به وجود آورد.

متخصصین ما در زمینه خدمات اکتیو شبکه در تهران و سراسر دنیا همراه شما هستند.

خدمات اکتیو شبکه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • تنظیم و پیکربندی (Configuration) تمامی تجهیزات اکتیو شبکه مانند: سوئیچ (Switch)، روتر (Router)، مودم (Modem)، اکسس پوینت (Access Point)، فایروال (Firewall) پرینتر (printer) و تمامی دیوایس های تحت شبکه.
  • نصب سیستم عامل های و نرم افزار های سرور و کلاینت و تنظیمات آن، مانند: Windows Server 2016 ,2012 ,2008 ،Linux و…
  • نصب و راه‌ اندازی سرویس های تحت شبکه مانند: Active Directory ،Domain ،DHCP ،DNS و…
  • نصب و راه‌ اندازی نرم افزاری های تحت شبکه مانند: آنتی ویروس ها Skype for Business Server (Microsoft Lync Server) ،SQL Server ،Microsoft Exchange ،Microsoft CRM نرم افزار های تجاری و فروش تخصصی تحت شبکه و…
  • انجام تنظیمات و پیکربندی جهت کنترل و مدیریت یکپارچه سیستم ها، اکانت ها، فایل ها و…
  • راه اندازی مدیریت اینترنت، یوزر ها و مدیریت پهنای باند.

به طور کلی خدمات شبکه پس از راه اندازی خدمات پسیو شبکه، نوبت به آخرین مرحله از راه اندازی شبکه می رسد. خدمات اکتیو آخرین مرحله از راه اندازی یک شبکه کامپیوتری می باشد. تمامی اهداف و نیاز های ما در این مرحله برآورده خواهد شد. پس از راه اندازی و تنظیم دستگاه های موجود، شبکه قابل استفاده می باشد. نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری مرحله بعدی از شبکه های کامپیوتری می باشد.

نصب و کانفیگ تجهیزات شبکه:

  • انواع کارت شبکه.
  • انواع سوئیچ های manageable.
  • مسیریاب (Router).
  • انواع تجهیزات فیبر نوری.
  • فایروال (Firewall).
  • پرینت سرور.
  • دوربین های مداربسته.
  • انواع مودم ها, اکسس پوینت ها.
  • انواع تجهیزات شبکه های بی‌سیم و بلوتوث.
  • سرور ویپ.
  • سانترال تحت شبکه.
  • کال سنتر.
  • افزونه های ویپ.
ضمانت و گارانتی

خدمات و تجهیزات شبکه ارائه شده، حداقل تا ۱ ماه و حداکثر بنا به نوع سرویس و نرم افزار درخواستی و همچنین شرایط خاص پروژه تغییر می کند. در صورت نیاز مشتریان، امکان ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به صورت قرارداد های پشتیبانی شبکه سالیانه وجود دارد. ساختار نرم افزاری سرور ها، استفاده مطمئن از اطلاعات روی سرور ها را امکان پذیر می کند. با ما در آرامش خواهید بود.

اکتیو شبکه
خدمات اصلی نوین پویا نت در بخش خدمات اکتیو شبکه شامل موارد زیر می باشد:
  • نصب و راه اندازی دامین و سرویس های مرتبط با آن.
  • راهکار های مجازی سازی سرور، نصب و پشتیبانی (Hyper-V و VMware ESXi و …)
  • راهکار های مدیریت اینترنت، کنترل پهنای باند و مانیتورینگ.
  • مشاوره و ارائه راهکار های جامع بک آپ گیری و بازگردانی اطلاعات.
  • ارائه سرویس های مبتنی بر VOIP.
  • نصب و راه اندازی ایمیل سرور.
  • نصب و کانفیگ فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری و UTM.
  • نصب و پیکربندی تجهیزات سخت افزاری تحت شبکه با برند های سیسکو، میکروتیک، HP ،SuperMicro ،Juniper ،Intel و…

تمامی اهداف و نیاز های ما از شبکه، در این مراحل برآورده خواهد شد. شرکت ما در بخش خدمات اکتیو شبکه تمامی سرویس هایی که شرکت ها برای پیش برد اهداف خود نیاز دارند را راه‌‌ اندازی می کند. این سرویس ها و نرم افزار ها هستند که نیاز های شرکت را در جهت بالا بردن سرعت انجام امور اداری و تجاری، بالا بردن راندمان کاری، بالا رفتن سطح کیفی و کمی کار برآورده می کنند.

گروه متخصصین نوین پویا نت آماده ارائه کلیه خدمات شبکه و سخت افزار، خدمات کامپیوتر و سرور، مشاوره و پشتیبانی شبکه، نصب و راه اندازی شبکه، طراحی شبکه، خدمات پسیو شبکه، خدمات اکتیو شبکه، کابل کشی شبکه، خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و … به تمامی سازمان ها، شرکت های بزرگ و کوچک، مدارس، هتل ها و … می باشد، همچنین این شرکت آماده خدمت رسانی در جهت ارتقا و بهینه سازی اتاق سرور و شبکه نیز می باشد.

شرکت ما در این بخش با ارائه خدمات اکتیو شبکه در تهران و سراسر دنیا به صورت کاملاً تخصصی و با در نظر گرفتن تمامی خواسته های مشتریان صورت می گیرد. این خدمات پس از ارائه تا مدت محدود دارای پشتیبانی رایگان برای اثبات کیفیت و ضمانت به مشتریان می باشد و در صورت نیاز مشتریان به خدمات پشتیبانی بلند مدت، قرداد پشتیبانی شبکه منعقد خواهد شد.

شرکت خدمات شبکه نوین پویا نت آماده عقد قرارداد در زمینه خدمات شبکه های کامپیوتری، خدمات پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر در تهران و شهر های مختلف ایران می باشد. شما می توانید از خدمات نوین پویا نت با قیمت مناسب و کیفیت بالا و بدون هیچ هزینه جانبی برای حل مشکلات شبکه و کامپیوتری خود بهره  مند شوید.

بهترین شرکت ارائه خدمات اکتیو شبکه در تهران

شرکت نوین پویا نت بهترین شرکت ارائه خدمات active در تهران، تاکنون به برند ها و سازمان ها و شرکت های مختلفی خدمت رسانی کرده است. برای دریافت لیست خدمات اکتیو نوین پویا نت کافیه با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل بگیرید.

حفظ امنیت در ارائه خدمات اکتیو

تامین امنیت و محرمانه ماندن اطلاعات و داده های موجود در هر شبکه از مواردی است که باید از توجه ویژه ای برخوردار باشد. شرکت نوین پویا نت با تجربه بالا در حوزه ارائه انواع خدمات شبکه توانسته تمام اصول نگهداری محرمانگی داده‌ ها را از بین ببرد.

جدا از هر نوع ارائه خدمات، اصلی ترین نکته که باید در زمان نصب یک شبکه و ارائه خدمات شبکه به آن در نظر بگیرید، حفظ امنیت اطلاعات شرکت می باشد. شرکت نوین پویا نت بهترین ارائه کننده خدمات اکتیو شبکه در تهران و سراسر ایران هم اکنون توانسته بهترین راهکار‌ های جلوگیری از درز کردن اطلاعات و داده ها را موقع اجرای خدمات پیاده سازی کند.

آموزش اکتیو شبکه به چه صورت است؟

برای آموزش پیاده‌سازی تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ابتدا باید دوره های +NETWORK را پشت سر بگذارید. برای آموزش مفاهیم تخصصی شبکه ابتدا باید با مفاهیم پایه و ابتدایی آن آشنا بشوید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید از حتما یک اکتیو کار شبکه راهنمایی بگیرید.